Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Προσευχή τοῦ μακαριστοῦ Ἁγιορείτου Γέροντος Γερασίμου Μενάγια



Προσευχή
τοῦ μακαριστοῦ Ἁγιορείτου Γέροντος Γερασίμου Μενάγια


π. Γεράσιμος Μενάγιας
   «Δέν ἐπιθυμῶ πλέον τά πλούτη τῆς γῆς. Σύ εἶσαι καί θά εἶσαι ὁ ἰδικός μου θησαυρός εἰς τήν ζωήν αὐτήν καί εἰς τήν αἰωνιότητα. Σοῦ ἀφιερῶ, Χριστέ μου, ὅλην μου τήν καρδίαν καί ὅλην μου τήν θέλησιν. Ἄλλοτε αὕτη ἦτο ἡ πλέον ἀνυπότακτος εἰς Σέ, ἀλλά τώρα Σοῦ ἀφιερώνω ἐντελῶς αὐτήν. Γνώρισόν μοι τί ζητεῖς παρ᾿ ἐμοῦ. Εἶμαι ἕτοιμος νά τό ἐκτελέσω διά τῆς χάριτός Σου. Τακτοποίησε ἐντελῶς τά κατ᾿ ἐμέ. Δέχομαι ἐκ τῶν προτέρων μέ τελείαν αὐταπάρνησιν πᾶν ὅ,τι θελήσει ἡ ἀγαθότης Σου νά μοῦ στείλη. Ὦ Θεέ μου, ἀπείρως ἀγαπητέ! Μέ ἠγάπησας μέχρι σημείου τοῦ ν᾿ ἀποθάνῃς δι᾿ ἐμέ. Σέ ἀγαπῶ ἀπό μέσα ἀπό τήν καρδίαν μου. Σέ ἀγαπῶ περισσότερον ἀπό τόν ἑαυτόν μου τόν ἴδιον καί ἀναθέτω τήν ψυχήν μου εἰς τάς χεῖράς Σου. Παραιτοῦμαι ἀπό σήμερον ἀπό ὅλην τήν προσπάθειαν καί τήν ἀγάπην τοῦ κόσμου. Ἐγκαταλείπω τό ἔργον μου καί παραδίδω τόν ἑαυτόν μου εἰς Σέ. Δημιουργέ μου, δι᾿ αὐτά τά ἅγια πάθη Σου δέξαι με καί διατήρησόν με πιστόν μέχρι τοῦ θανάτου μου. Εἰς τό ἑξῆς Ἰησοῦ μου, δέν ἐπιθυμῶ πλέον νά ζήσω παρά μόνον διά Σέ. Δέν ἐπιθυμῶ νά ζητήσω τίποτε ἄλλο, παρά μόνον τό θέλημά Σου. Βοήθησόν με διά τῆς Χάριτός Σου. Καί Σύ, Παναγία Θεοτόκε, ἡ ἐλπίς μου, μή μοῦ ἀρνηθῇς, δέομαι, τῆς προστασίας Σου.»